sØn Øf gØd..

..طلوع کن

Wednesday, April 06, 2005

هوای تازه

ه
آقا اگه بهمون نمی‌گفتن هم یه جورایی معلوم بود همه چیز داره نو می‌شه.. حتا اگه صبح تا شب یا خدا رو چه دیدی شب تا صبح هم تو خونه باشی، باز یه پنجره هست که یه چیزایی رو نشونت بده.. اولش با یه چیزای با مزه مثل تخمه رو شاخه های درختها شروع میشه.. بعد کم کم این تخمه ها نکشون باز می‌شه! انگار که یه آدم خیلی خوبی زحمت کشیده و تخمه ها رو شکونده.. بعدش کم کم برگای تازه و سبز که آدم حال می‌کنه نگاهشون کنه بیرون میاد.. هیچ دقت کردین چقدر لطیف و ناز هستند؟ نوی نو.. مثل یه لباس تازه یا یه کتاب تازه بوی "نویی" می‌دن.. آدم حال می‌کنه نگاهشون کنه، نازشون کنه، یه جورایی انگار چربن.. واااای!! ه
درخت کنار پنجرۀ من، یه چیزای دیگه ای هم داشت.. یه چیزای خیلی نرمی که مثل مو یا یه همچین چیزی ازش آویزون بود.. چند روز فقط می‌دیدمش اما جرات نمی‌کردم بهش دست بزنم.. باما یه روز بالاخره بهش دست زدم.. یه ذرش رو کندم و تو دستام گرفتم.. احساس نمری کردم! اما الآن همشون خشک شدن و افتادن؛ بجاش درخت من پر از برگه.. برگای تازه و ناز
اینا رو گفتم که بگم فهمیدم یه چیزایی نو شده، شایدم عوض.. میشه خیلی حال کرد.. مخصوصا با هوا.. چقدر ما دور و برمون چیز داریم که می‌شه باهاش حال کرد. این چند وقته که سعی می‌کنم یه جور دیگه به دور و برم نگاه کنم، یه کم توقعاتم رو از محیطم کم کنم، از دور و برم و به جاش از خودم زیاد کنم، تازه می‌بینم که یه چیزایی دور و برم هست در صورتی که می‌تونست نباشه.. وقتی انتظاری نداشته باشی که باشه، اونوقت بودنش خیلی حال می‌ده.. می‌فهمی که باید استفاده کنی و خوب احتمالا هم، می‌کنی (استفاده) ه
ما هم هرچند از پنجره این چیزا رو می‌دیدیم، گفتیم یه حالی هم به این یکی پنجره دادیم.. بالاخره بهار و سبزی و این برنامه ها، اینجا هم سبز باشه بد نیست. با اینکه اساس عکسها بر رنگ قبلی بود و با این رنگ جدید زیاد سازگار نیست اما امیدوارم به خوش آب و رنگی خودتون ببخشید و منم زود پست می‌زنم که بره پایین.. شاید هم اگر یه جا دیدم به آقای کلینتون عزیز نور سبز پاشیدن گذاشتمش اینجا تا تریپ تکمیل بشه. دیگه اینجوریاست
در پایان لازم می‌دانم از کلیۀ دوستان که زباناً یا قدماً یا تلفناً یا بعضاً قلباً ابراز محبت فرمودند، چه در تمام آسیا و چه در نصف جهان، تشکر و تقدیر به عمل بیاورم. ه

زیاده عرضی نیست که طولانی تر از ارتفاع باشد

10 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
Free counter and web stats