sØn Øf gØd..

..طلوع کن

Saturday, August 20, 2005

!عاشقانه

بعضی چهره‌ها هستند که همان اولین بار که می بینیشان، توی دِلـَت جا خوش می‌کنند. می روند یک جایی اون پایین ها قایم می شوند، جایی که خودت هم مدتهاست ازش بی خبری؛ انگشت میگذارند روی یک حس ِ گم شده.. یه احساس ِ کوتاه ولی دوست داشتنی؛ لذت بخش.. اگر یکیشان را، اتفاقی، یه جایی ببینی، روزگارت سیاه می شه.. وابسته اش می شی. دلت می خواد به هر بهانه ای که شده، نگاهش کنی. دقیق بشی توی صورتش، توی چشماش.. توی لبهاش؛ و توی حرکاتش. دیوانه اش می‌شی یه جورایی.. حرکتِ چشماش، وقتی اون جوری مردمکِش رو توی اون گِردالی ِ خوشگل می چرخونه و به هم نزدیک می کنه.. یا حیرت می کنی از اینکه چـِجوری دهنِش رو اینجوری می کنه.. دلت می خواد بشینی و فقط نگاش کنی. شیفته‌ی دستهاش می‌شی.. آخه چطوری می تونه انقدر بامزه تکونش بده؟ دلت می خواد به هر بهانه یی ازش استفاده کنی.. اصلا دلت می خواد بخوریش.. قورتش بدی.. من که دارم دیوونه می شم! آره، من عاشق شدم.. دلم می خواد عشقمو بهتون معرفی کنم.. تا شما هم تو این حس ِ من شریک بشین:

خانم ها، آقايون.. اين عشق منه: I fall in Love With you, babe

* تذکر اساسی: ندیدن عکس بالا، باعث دردسر میشه. لطفا یه کاری کنین که ببینین!

12 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
Free counter and web stats