sØn Øf gØd..

..طلوع کن

Wednesday, April 27, 2005

باغچۀ کوچک من

ه
عجب لذتی داره وقتی آدم یه چیزی رو می کاره و شاهد بدنیا اومدن و رشد کردنش می شه! اول ِ بهار یه سری تخم گل که پارسال جمع کرده بودم، کاشتم. یه سری هم از دوستم گرفتم که البته هنوز نمی دونم چه گلیه. کلی خاک برگ خوب ریختم پاش.. بهترین و پرنورترین جای بالکن رو هم انتخاب کردم و گذاشتمش اونجا.. هر روز بهش آب دادم.. روم به دیوار کود هم بهش دادم! هر روز می شستم کلی خاکشو نگاه می کردم که آخه کی می خواد در بیاد و خانواده ای رو از نگرانی برهاند؟! چند روز پیش بود که یواش یواش سر و کلش پیدا شد و به ما رخ نمود! اما نمی دونم چرا همشون پیش هم جمع شدن؟ حالا یه کم بزرگ بشن جون بگیرن یه جوری میشونمشون که با هم دعواشون نشه. البته الآن هنوز خیلی کوچیکن! خیلی مموش هستن! دوست هم پیدا کردن! چند تا حلزون کوچولو عین خودشون.. یه مورچه هم بود که فکر کنم حسودیش می شه همش می خواد بینشون رو شکرآب کنه. حالا باید در موردش یه تصمیم جدی بگیرم! ه
گفتم چند تا عکس ازشون بندازم که شما هم در لذت من شریک بشین! ه

راستی هر کی تونست اسم گلهام رو بگه جایزه داره! ه







این عزیز دل منه! واسه خودش یه گوشه تنها در اومده! ه


6 Comments:

  • At Wednesday, April 27, 2005 3:51:00 PM , Blogger مهدی said...

    اسمها : هاینریش، اشنایدر، هلمهوتز، زوریخ، فوهلر، آدولف ... حالا جایزه چیه ؟

     
  • At Wednesday, April 27, 2005 3:53:00 PM , Blogger مهدی said...

    میگم خوش به حالت ... من که تا حالا موفق نشدم از یه موجود زنده بیشتر از یک ماه توی اتاقم نگهداری کنم ... البته این قضیه رو در مورد آدمها امتحان نکردم هنوز

     
  • At Wednesday, April 27, 2005 10:07:00 PM , Anonymous Anonymous said...

    ا ا این همون سينايی بود که ميگفت دوست داره يک بچه گربه رو بزاره تو مايکروفر ببينه چی ميشه. ميبينم که به زندگی علاقه مند شدی. شوخی بود خيلی ناناز توضيح داده بودی من کلّی حالم يک جورايی شد

     
  • At Monday, May 02, 2005 7:57:00 AM , Blogger خشایار said...

    عالی بود . خوش گذشت

     
  • At Monday, May 02, 2005 6:03:00 PM , Blogger شب بین said...

    پس از عدس کوچيکتر هم داريم؟
    :-)
    خيلی با حال بود
    انقدر دير به دير آپ می کنی که وقتی هم آپ می کن آدم ذوق زده ميشه

     
  • At Wednesday, May 04, 2005 4:11:00 AM , Blogger مهدی برزین said...

    سلام پسر خدا.بابا خوبن.سلام برسون.لوبیای سحرآمیز که نسیت که اگر بود تو دیگه پیش بابات بودی.اما من حواسم به اون مورچه هس.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
Free counter and web stats